Sommarlov - Ja tack,




Nu är värmen nästan här. Skolan är skit, men asch! Elin skickade något på msn som räknade ner hur många dagar, timmar och minuter det var till sommar lovet. Bara tjugoen dagar. Snart bara tjugo. Det är ju ingenting. Blir max tio jobbiga dagar kvar och vipps! Så är det sommarlov. Egentligen ska man kanske njuta nu i slutet med klassen istället för att klaga hela tiden. Det hade ju varit mycket bättre. Får väl ta och tänk på det. Tänk vad mitt psykologi arbete påverkar mig. Happy face!
Nu borde jag sova, men det behöver jag faktiskt inte. Ingen kan tvinga mig, mohaha!
Fast jag är väldigt trött, sadface. Så kommer säkert sova när som helst.
Fudch!
Godnatt världen.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Linnea

var uppe till solen går opp! :D nä gör inte det för gud skull... det är sköönt att sova:) ska nog också sova snart :) det är mys!<3456789

2010-05-24 @ 22:42:20
Postat av: ellen

Älskar att du stavar fudge på olika sätt. Yippie kay ey motherfudger. Sommar, omfg. Vet knappt vad jag ska göral. Ni barn ska ju jobba :O vad ska jag göra då ? <3



sv: äta banan

2010-05-25 @ 20:15:56
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0