Femton kroner till Jyrkis imorgon. Det är ett hot.

Idag är det söndag. Om exakt en vecka är jag i ett varm land och har det extremt bra. Det är fan min familj värd! Imorgon är det måndag och jag tror inte att vi behöver ha någon NO. Eller så säger vi att vi inte behöver det, då slipper vi nog :) Just nu dampar jag med folk på msn och facebook. Hoppas att några i min nya klass till hösten har samma humor som mig. Annars hade det varit jobbigt. Men man ändras ju så mycket under sommaren. Så vem vet, till hösten kanske jag inte har någon humor kvar :) Man kan ju alltid hoppas på det!
Jag trodde inte jag hade skickat mitt psykologi arbete till Stefan i fredags. Men så fick jag ett mail idag som stod att det var skickat. Typ sju gånger. Väldigt trevligt för han :) haha.
Puss!

Bild från förra sommaren :)
Jag och David planerar detta årets sommar.
Jag längtar! :) Thihi

Kommentarer
Postat av: Mari

Åh Anna klart dom kommer ha humor. Om dom har dålig sådan kan du alltid ändra på det :P haha<3

Turkiet kommer säkert vara bäst, ni är så värda det.

2010-05-31 @ 07:20:31
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Annaa

Sv Mari; Vi hoppas på humor! Annars får dom ändra ja haha :p Det är familjen faktiskt :)<3

2010-05-31 @ 21:24:24
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: david

det kommer bli den beste sommaren i hela våre liv :D

2010-05-31 @ 21:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0