Budapest, here we come!!!

Hejsan! iiiiie! Snart drar jag och hämtar Elin och sen till säve flygplats. Har aldrig åkt därifrån heller. Myyys. Allt är nog nerpackat, det får vi hoppas på. Ska bli riktigt roligt :) På flyget vill jag göra något kul. Typ springa runt och skrika att planet är trasigt till folk som aldrig flygit förr. Det skulle vara roligt. Ska fråga Jack och Stefan om jag får det :)
Fick precis reda på att jag fått sommarjob. På Bylycke Ridklubb. Familjen skrattar åt mig. Jag gråter. Mamma hade drömt att jag skulle jobba på ett stall för några veckor sedan. Läskigt. Det blir nog bra ändå, får ju penagar :) haha
Jaja, nu måste jag springa.
Puss!

Kommentarer
Postat av: ellen

Hahah, hääästen. Horsieeeeeeeee. Gnäääääääääääägg. Budapeeescht var apigt nice. Nu är jag totally slut. Puss, OCH GRATTIS SOM FEEEEEEEN SÖTNOS, älskar dig (L)

2010-05-17 @ 18:13:15
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Hästar är mitt allt<3 Bajs. Men mys. Väldigt trevligt i Buddis :)))) Tack Ellenkaramellen. Love to you (L)

2010-05-18 @ 16:21:09
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0