Bra jobbat.

Jag försöker vara duktig. Jag försöker skriva på mitt so-arbeta. Men nä. Det är så svårt just nu. Istället töntar jag mig med en tönt på msn. Mys.
Idag slutade min klass typ halv tolv. Det är nog bara för att vi är bäst :) Nä, nu ljög jag. Vi skulle filma en svensk film och en anonym film om "benen". Det gick väl sådär. Som planerat med andra ord. Trevligt trevligt. 
Nää, nu måste jag göra något vettigti i mitt liv för en gångs skull! 
Godnatt 
Puss!

Den gröna pricken i mitten av bilden som flyger. Det är en Lisebergs-kanin-flygballong. Nice!

Benen. 




På onsdag är det nog spelning. We hope so. Då ska vi fan vara bäst. YEAH!  


Kommentarer
Postat av: ellen

Haha, axels söta pose ben. Mys i hys<3

2010-05-25 @ 20:13:03
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0