Äckliga små tönt-fjortisar...

Idag är det morsdag. Mamma ska få två lukt-ljus av mig. Ett luktar äpple och de andra luktar barn tuggummi. Vet inte om vuxna gillar den lukten. Asch det gör hon säker! :) Vi ska ställe lukt-ljusen vid ett jätte fint kort. Det har jag bestämt. Ljusen brinner i artontimmar. Tur det för då kan de lukta både äpple och barn tuggummi länge.
Igår vaknade jag och började plocka undan kläder som jag vill ha till Turkiet. Far på lördag, iiie!!!! Kastade massor med kläder till barn som behöver dom bättre än jag. Hittade ett par Lee jeans som passade men var alldeles för mörka till sommaren tyckte jag. Mamma tyckte det var onädigt att kassa dom, men asch! Jag är faktiskt sexton och får bestämma själv :) Sen smsade Linnea och tyckte att vi skulle åka till maxi. Det gjorde vi. Så när vi hade gått där en stund sa Linnea - "Men här ska vi inte Anna" Så vi gick ut från maxi igen :) Haha. Åkte till stan och mötte upp Elin. Köpte present till mamma och sen åt vi på paprika. Där var det en jobbig unge som pratade konstigt :) Kollade lite affärer men ingen var direkt ute efter något så vi åkte hem. Elin dampade på en liiiten person som inte borde hålla på med sånt dumt. Usch på sånt! Elin och jag gick och mötte Linnea igen och mitt på vägen hittade vi något riktigt roligt! Haha roligt och roligt... Vi hittade en söt liten kattunge typ :) Den var typ lika liten som en liten ask. Hm... Elin sparkade på den och sen tog upp den. Nej nu ljög jag. Men vi sprang typ förrbi den bara :) Mötte Linnea som var extremt glad för ingenting. Man bah OKAAJ... Gick till ett jätte fint berg med fin utsikt över havet och landet. Var typ där i en timma och pratade bara :) Mys. Gick sen hem till mig för det var extremt kallt! Vi tre hungriga barn. Mest Elin, hon hade ju inte ätit på hela dagen och klockan var typ elva. Så tryckte i oss mat och gjorde sen popcorn med saft. Somnade nästan framför Forst Gump. Borstade tänderna länge och somnade nästan igen. Mys!
Nu blir det frukost med familjen. Pappa skriker det i alla fall. Godnattt
Puss!

Så här långt hår ska jag skaffa mig efter Turkiet!

Kommentarer
Postat av: Elin

Thihihi, buuus! Anna är en mus<3

2010-05-30 @ 14:03:48
URL: http://powercat.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Elin; Haha? Älskar det? Älskar tiep dag? Älskar typ att vi är smart? Älskar att vi alla tre har mvg i matte? Älskar den filmen som du sa så i? Älskar dig.

2010-05-30 @ 14:26:14
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Ellen i Sthlm, på iPhone, ont i allt?

Älskar att sitta och läsa om era vackra äventyr när jag inte orkar med gamlingarna! Hih. Gratta din söta moder ordentligt:) saknar er, puss

2010-05-30 @ 14:57:36
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; DU har också små vackra äventyr med gamlingarna :) Det ska jag allt göra! Gtratta din mor med :) Saknar dig med Ellen-prutt puss<3

2010-05-30 @ 15:43:43
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Linnea

ohhh hååret!!!! awsome!! :D

jaa rikigt mys var det igår med bus och promenixer! :) hihi :)<3

2010-05-30 @ 20:17:03
Postat av: Anna

Sv Linnea; Jaa, måste skaffa liksom! :D haha.

Bus på dig Linnea söt :)<3

2010-05-31 @ 21:25:26
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0