Vi strycker det jag skrev... Så.

Hejsan. Mina danskar är verkligen otroliga. Dom kom precis över med hemma gjorda bullar. Att dom inte tycker att vi är nog tjocka... Jag var på verkligen depp humör och orkade ingenting verkligen. Vilken tur man har :)
Fick tillbaka något vi gjorde på Bilden. Ett cp prov som jag lyckades få vg+, fattade inte hur men men. Sen något normalt prov som jag var sämst på. YEAH! Nej men usch vad tråkigt att prata betyg. HATAR att prata om det :) Vi strycker det jag skrev. Så :)
Imorgon slutar jag tidigt! Najs-majs på det.
Puss!

Najs-Majs-Bajs (y)

Kommentarer
Postat av: Linnea

:D jaa slutar väldigt tidigt imorgon! sköönt! :D<3

2010-03-03 @ 22:08:12
Postat av: Anna

Sv Linnea; Det känns skön T :)<3

2010-03-04 @ 20:56:50
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0