"Man vet ju hur du luktar och så...."

Hejsan. Usch vad kallt det var ute. Inte alls nära sommaren. Många minus ooch halt. Idag var jag, mor och far plus Dennis och hans familj på teater. Mamma tyckte att vi barn skulle följa, så vi skulle lära oss något. Teatern hette Familjen. Ha! Nej men jag satt mest och var förvirrad och åt karameller. Fint ska det va! Satt på en ballkong, lite spännande. Såg väldigt bra och när man tittade ner på allt folk tänkte jag hela tiden att jag ville spotta på dom :) Mums. Men jag vågade inte... Sen åkte jag till Ellen där alla söta barn var. Hm... Inte barn barn. Barn i min ålder. Ha! Vi dampade först i Ellens kök. Sen i vardagsrummet. Sen på toan. Och deckade tillsist i Ellens saccosäck. Trevligt trevligt. Nu ska jag nog sova för jag inte har något liv :)
Puss!

Har absolut inga roliga bilder som jag inte har haft här. Fick då bli en snabb omgjord bild på mig. Tagen nu. Damp hår får man av damp dagar :) Haha

"Man vet ju hur du luktar och så...." Det sa jag till Elin i 5:an. Vi var små och inte förstod oss på livet då. Ung och dum som man säger....

Kommentarer
Postat av: ellen

söt ponny!



Kvällen var kuul, haha. Dämp på hög nivå. Teatermys minus spott blir mys. Ha! (var tvungen :) (A)(A)(A)(A)(A)(A)(Ö)(O)(P)(Y)(T)(H)(E)(B)<3

2010-03-07 @ 12:01:25
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Ihieee (häst gnägg) Ponny-Anna :)

Mys kväll verkligen. Mihih. Hoppas rösten är bättre idag :) Ses sen bajskov Pussss<3

Ihieeeee (häst gnägg)

2010-03-07 @ 12:07:13
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Linnea

ohh jag vill faktiskt också på teater bara för att det är så mysigt :) men det är inget man gör varje dag :/ KulKul hade vi! :) haha olivolja, jää! :P

puuss<3

2010-03-07 @ 13:05:44
Postat av: Anna

Sv Linnea; Men tur är ju det, så man inte tröttnar :) Kulkul mihih. Olivolja is the shit! pusss<3

2010-03-07 @ 19:31:52
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0