Iwillfollowyouintothedark

Hejsan. Här sitter jag och äter middag. Mums. Kom precis hem från Timmy. Mycket mysig kväll där. Innan allt folk kom till Timmy gick vi på bio. Såg filmen Farsan. Jag och Elin skrattade mest åt en dotter och hennes mamma :) haha. Dom var lite smått efterblivna, men det gjorde ingenting. Sen våldgästade vi Timmy plus hans katt. Han blev nog glad att vi kom ändå, happy face. Spelade CS som jag var väldigt bra på höhö. Slutade med rockband med katten.
Jag vet inte riktigt om jag är trött eller pigg. Ska man dygna kanske? Då kommer jag absolut inte orkar plugga imorgon. Happy face nu och sad face på provet. Men orkar inte med skolan. Så det så, HA! :)
Puss!



Bilden är bara såå ful :) Men vi gillar chips, mest av alla i hela världen. YEAH!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ohh anna alltid lika sööt! :) jag hatar den bilden på mig ;P mongo-Linnea;) haha! JÄää! höhö, haha, hehe!

2010-03-21 @ 20:43:02
Postat av: Anna

Sv Linnea; Haha! Om det är någon som är mongo så är det jag! :p Du är allt för söt Linnea :) Puss<3

2010-03-23 @ 18:52:16
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0