Somebody put something in my drink...

Hejsan. Jag har inte startat min dator sen söndags. Jag är lite imponerad faktiskt. Duktigt barn är jag. HA! :)
Men har haft hkkprov plus matteprov så det är bajs. Nästa vecka är det sån engelska nationella om jag inte minns fel. Fuuuck... Men det är helg och då ska man ha kul, happy face :)
Blev stan efter skolan och köpte mysig tröja till sommaren haha. Sen åkte jag till trummorna och dampade. Efter dom blev det tillbaka till skolan. Där blev det att vi repade igen den nya låten. Trevligt trevligt. Gick super bra med (y) Sen efter det blev det lite damp hos Mari.
Nu ska jag sova för mina ögon går inte att hålla uppe längre.
Puss!

LADAN SKABB<3

Kommentarer
Postat av: ellen

åh, trevligt var det inne i den kära staden! Bilden är röövmys<3

2010-03-13 @ 15:09:06
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Rövmys och apkul som man säger i Polen :) Puss<3

2010-03-13 @ 15:24:47
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0