Sommar.

Hejsan. Idag hade jag tänkt att sova länge. Typ till tolv eller så. Då hade jag varit pigg. Istället väckte min mamma mig tjugo över åtta och frågade om jag ville äta frukost med henne. Hennes ursäkt att väcka mig så tidigt på en lördag morgon var att hon inte tycker om att äta frukost själv. Jag orkade verkligen, men slutade med en mysig frukos med mamma ändå. Precis som hon ville... Jag är allt för snäll.
 Nu sitter jag här. Trött och äcklig. Men varför ska man klaga, det är ju trots allt nästan sommar ute :)
Puss!

Jag har inga bilder på datan. Det måste jag fixa. Hej hå!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ha! men det verkar myspys ;) jag vaknade typ då av mig själv och inte kunde somna om så :P

puuusss<3

2010-03-07 @ 13:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0