Someday.

Hejsan. Skolan har varit så jävla seg. Gäspat hela dagen, jobbigt! Men gick upp 6 imorse så var nog därför. Behövs verkligen ett lov. Det är viktigare än luft och vatten just nu. Men bara två dagar kvar, det måste man ju klara :) YEAH! Idag hade jag det sista engelska nationella, muntliga delan. GÖTT! Gött att den är över. Imorgon ska jag prata om semlor och skriva om personer som flyr till Sverige. Det är såna saker man pratar om när man är cool :)
Puss!

Dyröntvåtusennio.
Mysvare.
Detvillmangöraom.


Why do you let my stay here - She&Him.
Om man betala tv avgift :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

väldigt vacker bild.. :) höhö! ehm ahh..

jaa två dagar kvar, iiiee! :D sedan LOV! YEEAH! :D vad pirrit det blev nu :P haha! nej då :) gud jag insåg precis hur lite kvar det är tills lov! :D 3 lektioner i morgon + en mysig slöjdlektion och lite annat som man inte behöver tänka på, sedan LOV! :D

puusss<3

2010-03-30 @ 21:12:53
Postat av: david

åhh underbart med lov :D det kommer bli superiduperi bäst :D

alltid extra kul när jag är i bilderna xD <333

2010-03-30 @ 21:29:37
Postat av: ellen

she&him, LÖÖÖÖÖÖÖÖF. Ja dyrisönis var mys!<3



En smutta tråkigt när David är med på bilerna, enligt mig...



Nej, hihia. Puss

2010-03-31 @ 15:50:58
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha xD elin är bara för rolig :P

men jag vet att inners inne älskar hon mig :P<333

2010-03-31 @ 20:31:46
Postat av: david

sorry :(:(:(

ellen såklart :D<3333

2010-03-31 @ 20:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0