Sång & Dans.

Hejsan. Idag slutade jag 12.15. Sjukt vad mycket najs-majs på det! Då sprang jag och Mari hem till henne och åt. Blev fiskpinnar. Mums asså. Och toast. Och såna morötter. Sen blev vi väldigt mätta :) Då kom Elin och Linnea in hoppande i huset. Då blev det fest. Nä. Inte på en torsdag, o-gubbe. Blev bara att jag mätte min fötter, så att högerfoten skull vara normal, men icke det asså, Elin slicka en nalle, tiep.... Linnea hjärta flygande Jakob med nötter och Mari trumade lite flour-sång på gittaren. Helt normala grejer liksom :) Sen skuttade vi ner till bussen och åkt till Maxi. Vi är coola som hänger där typ klockan två på dagen. Yeah på oss! När Mari tränat klart på gitarren traskade vi alla till Ladan. Mys. Jag och Elin fick ångest när vi fick se teater dörren igenspikad, sad face. Blev att vi repade länge. Väldigt länge. Sen kom Coola gänget som vi inte kände igen och frågade vad vi spelade för musik. Vi svarade inte på den frågan. Sen dansade vi utanför deras reprum. Dom var allt bra. Kändes som hela Ladan skulle rasa. Men nej... Vi pyntade vårat reprum med fina saker. Typ svärd och huvuden och så :) Sen hem och sedan till Mari igen. Där blev det fix med planscher och en a fish. Sen blev jag trött och gick hem, så nu är jag här. Magic fingers!
Puss!



Jagälskar att ha helt meningslösa bilder :)

Kommentarer
Postat av: ellen

fest hela dagen! Myycket meningsfulla bilder menar du!<3

2010-03-05 @ 15:22:22
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Fest gött! Okej det gör jag :)<3

2010-03-05 @ 16:33:10
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0