Herr Fågel och fru Get.

Hejsan. Idag när jag och Elin kom till skolan sa Stefan "Ni ska prata med alla de nya sexornas föräldrar, typ att skolan är bra och så" Och vi skrek "Men DAAAH! Men okaaaj" Eller ah. Typ så, happy face. Så jag Elin och Ellen stack och åt Kebab. Första gången jag köpte själv en kebab tallrik. Coolt. Sen kom Linnea och då dampa vi mest innan allt började. Visade runt typ hela skolan och sa att skåperna var bra OCH skolan hade till och med internetuppkoppling. Tur liksom. Sen fick vi presentkort på något ställe och sovmorgon/sluta tidigare någon dag. Najs-majs! När allt var slut så sa Jack att han kunde skjutsa hem oss, snäll pöjk! Men blev Kerstin i stället, hon bor ju ändå åt det håller. Snel fröken :) Hittade min mattebok här hemma i zenith väskan. Vem fan har lagt den där?! Den som lagt den där ska få stryck! jaja :)
Puss!

Söta barn<3

Kommentarer
Postat av: Elin

GÖTT! Vad har Linnea flickan i handen? :( Pussss

2010-03-18 @ 21:45:08
Postat av: Anna

Sv Elin; Linnea flickan har en film i handen :) PussN<3

2010-03-19 @ 19:10:22
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: david

men david är ju snyggast som vanligt :D

2010-03-19 @ 20:54:30
Postat av: Anna

Sv David; Jaa, jag håller med :D<3

2010-03-19 @ 22:11:55
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Linnea

:O?? vad ser jag att ni säger?

Klart att jag är snyggst liksom! ;O

ja men vi är alltid så duktiga och bäst! :D

pussen<3

2010-03-20 @ 11:35:20
Postat av: Anna

Sv Linnea; Båda kan vara snyggast :)<3

2010-03-20 @ 14:41:17
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0