Cross your fingers...

Hejsan. Idag har jag jobbat. Slutade fyrtio minuter tidigare än vanligt så det var gött som fan. Fick stå i köket och göra hambugare till barnen. Var bara tvungen att säga att det var häst kött :) Åtta stycken vägrade att äta och den nionede sa lite försiktigt att häst kött faktiskt är gott. Jag skrattade inombords :) Efter jobbet gick jag och mötte Alice, Linnea och Elin. Vi köpte något på hemköp och fikade på en bänk precis där en gubbe övningskörde. Mycket trevligt :) Sen gick jag hem för mitt huvud var ej på humör. När jag tänker för mycket blir huvudet så. Fy för kommunister! När jag kom hem igen så var pappas kompis från värmland och Rikard här. Pappas kompis berättade typ allt om Arvika festivalen. Jag och Rikard bara skrattade åt han. Längtar som tusan. Men nu ska jag sluta tänka så huvudverken försvinner och sen sova. Upp sju till stallet och kasta bajs på arbetskamraterna och måla blått och vitt i ett hus!
Puss!

Sån här mysig dag vill jag ha igen! :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

såå mysigt kan vi ha varje dag snart på sommarlovet! :) mys på det liksom<3

2010-07-01 @ 10:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0