Hundratjugofyra mil på en dag är inte dåligt.

Hejsan! Oj vad det har hänt mycket i mitt liv denna vecka. Åkte nästan genom hela Sverige med bil, cyklat vilse i lilla Lillpite, skrattat åt alla olika dialekter, skjutit luftgevär som en kung, blandat saft, träffat folk som jag aldrig trodde fanns medmera. Farmors begravning var världens finaste. Tror hon tyckte det med. Kändes som hon sa det till mitt hjärta när jag satt i kyrkan. Avslutade kvällen hos kusinens enorma hus med bränboll, fotboll, kubb, champange, färsk potatis och en förvirrad igelkott. Mys. Skulle vilja skjuta en björn med luftgeväret, (grannarna hade tydligen sett en björn vid älven för några dagar sedan) men Elin hindrade mig. Hon sa att björnen kunde bli arg och morra. Tur att jag inte gjorde det. För vem vill ha en morrande björn efter sig? Inte jag :)
Men nu ska jag sova, gick ju fan upp halv sju! Det är inte normalt dagen efter midsommar.
Puss!

Från ett tak till ett annat...

Sola. hejs hopps

Fint med träd och sol .... :)))))

Jag och Niklas var så förvirrade när vi cyklade fel så helt plötsligt började jag ta kort på öde marken. Lysande idé! :)

Släkten :)

Från Lillpite där vi var till mitt hus är det hundratjugofyra mil. Förra året skröt jag att vi åkte hundra mil på en dag, men nu liksom! Det är inte dåligt kört av far och bror min.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är bäst! LÄNGTARSOMGRISENEFTERDIG!!!!! <3

2010-06-27 @ 22:35:26
URL: http://powercat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0