Grytorna och Kohagen.

Om fyra fucking jävla dagar far jag till Turkiet!
Har planerat att bli brun. Hoppas på det med! Imorgon eller idag (klockan är faktiskt över tolv) är det studiedag. Riktigt skönt! Tror att alla prov är klara så det är as nice! Höhö :) Hade bara svenska prov och något konstig matte prov idag. Träffade fröken på maxi och hon sa att det gick skit för våran klass på matten :) YEAH! Haha, jag som alltid hade trott att våran klass hade mvg i alla ämen. Men nejnej.... Skönt ändå faktiskt :) Åkte in till stan efter skolan, gick och äcklade oss och sen åkte hem. Laddade mobilen, hade bara elva procent kvar och man överlever inte kvällen på så lite! Åkte sen till Ellen och där var Mari, Linnea och Elin. Vi fem gick till grytorna för vi inte orkade åleviken med the boys, HA! Åt godis och blev attackerad av både en hundvalp och en tjur :) Jag tyckte det var en kossa... Picknickade på ett berg och frös som gåsar. Så gick hem till Ellen. Lurade småbarn och sen hade vi en fin ring. Satt i den fina ringen länge och skrattade åt saker som inte alls var roliga enligt någont. Höhö :) Myyys. Kom ungefär hem precis nu från den fina ringen. Vi kallar denna dag en mysig dag :) På en tisdag.... Haha nej :)
Puss!

Ellen i Kohagen, happyface!

Run Forest! RUUUUUN! :))))

Fem myror är fler än fyra elefanter. Menade inte att mina vänner är elefanter haha. Gillar den meningen bara thi.

Hej hej sommar"

Gillar ljuset i denna bild. Sen ser jag ut som ett katt, men det är bara ett plus.

Mobb.Add. Haha :)))))))

Linnea-söt! :)

Anna-bus och Mari-bus :) Hahah

Fint kort på fina vänner.

Solen i huvudet!!!

Jag med en filt på mig som vi delar snelt sen. Elin-BusSnygg.

Var sin godispåse på ett berg vid havet på en skiten tisdag. Kan det bli bättre? haha :)

Kallt men mys.

Sist bild på solnedgången vid havet. Eller nästan solnedgång i alla fall.

Men ska sova nu, ska upp tidigt och spela in en svensk film. På min fritid! Vilka umgås jag med egentligen.... Haha.
Godnatt-puss.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, jag har ställt min klocka at gå upp tidig men jag vet inte.. Ja, men det är ju´verkligen jäte fina bilder på mig! Haha, pissss på pusssen du får! Precis som i lillens ÖÖÖÖHHHL:) <3456789

2010-06-02 @ 09:57:14
URL: http://powercat.blogg.se/
Postat av: ellen

Haha, så jeklans bäst kväll. Mysmys. Tackatck. Pusspuss. Hejhej. Brabra. Bättrebättre. BÄST <3

2010-06-02 @ 10:36:19
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Linnea

Myyys på hööög nivå! haha! :D te, kaffe, alvedon, äpple(L) JÄJ! :D Vi är fan bäst! buuuus

pusss<3

2010-06-02 @ 19:23:16
Postat av: Anna

Sv Elin; Haha du kom fan sist!! Höhö :) Piss-puss dåeh!! Jag ska ta bort den bilden nu höhö<3

2010-06-02 @ 20:07:10
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Tackatck på busbarn! Puss<3

2010-06-02 @ 20:08:30
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Linnea; Hög nivå på varorna! Eller? Hest? Ja... Puss<3

2010-06-02 @ 20:09:19
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: julia

Höhöhö, småbarn? Inte direkt ;)

2010-06-06 @ 20:16:15
URL: http://jjulialeona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0