Trehundra.

Hejsan! Detta är mitt trehundrade inlägg. Otroligt många! På onsdag har jag haft min blogg i ett år, så det betyder att jag har ungefär gjort ett inlägg varje dag. Nejmen vad roligt tänker jag då. Snart drar jag, iiie! Tror Dennis familj ska komma om tio minuter och sen så är det gasen i botten till flygplatsen. Extremt roligt! Jag och Dennis bestämde precis att vi skulle upp tidigt och bada som fan imorgon. Haha :)
Puss!

Maris bild :)
Man blir så glad av denna bild. Gubben tiggde pengar men vi bara fortsatte skratta åt han. Tillslut gav Alice gubben 3.50 svenska kroner. Tyckte allt det var snällt. Särskillt så fint som han spela :)

HEJ DÅ SVERIGE!
HEJ TURKIET!

Kommentarer
Postat av: ellen

HEJDÅ ANNA-SÖT! Jag, timmy & Mari ska tröstäta B&J har vi bestämt på facebook. Så coola kommer vi vara denna veckan. Tror de andra hänger på också. Lööf on you, ha det bästaste <3

2010-06-06 @ 13:37:59
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0