Sommarlov och soliga dagar.

Hej mina fina vänner som läser detta! Vill bara berätta att vi har fått sommarlov! Och idag är det första dagen på sommarlovet. Kan knappt fatta det själv. Otroligt skönt! Grät och skratta på samma gång igår när jag insåg att min klass ska splittras. Tragiskt och magiskt. Var i skolan åtta för bandet skulle spela. Två timmar tidigare än alla normal... Mys. Spelade, skuttade och skrattadet, SSS! Jag fick en ros för att jag inte var så grå. Eller var bara mig själv. Väldigt oväntat, trodde faktiskt att någon plugg-unge skulle få det. Men icke! Kulkul. Men jag är faktiskt stolt över mina betyg. MVG i gympa, musik och hemkunskap. Otroligt roligt! Fick tårta och kramar i bamba. Åkte hem och sov och åt mys mat. Sen fix och trix med hår och kläder. Gasen i botten till skolan där tre stora bussar väntade på oss. Jag och Elin fick platsen längst fram. Precis framför chauffören och Brittis. Fick många goa skratt påvägen tack vare henne :) Bussen åkte till Långedrags paviljongen där chauffören kasstade av alla. Där skulle vi ha våran bal. Väldigt vackert precis bredvid vattnet. Åt mat o efterrätt, dansade o hostade. Busbarn! Ellen och jag skuttade av oss skorna och dansade barfota. Våra fötter var mos så vi gillar't! Dansade hela kvällen och träningsverken i vaderna skriker nu. Älskar det!
Tackar alla som gjorde kvällen otoligt rolig! Tack för fyra fantastiska år med klass 9A:2! Kommer aldrig hamna i sån rolig klass igen. Men inga ledsna miner nu inte!
DET ÄR JU FAN SOMMARLOV!!!!
Puss på alla fina minnen vi har genom åren♥

Cooling med långt hår haha.

Glada miner skareva!

Fina var allihopa :)



Dah klass!

Sju fucking jävla år tillsammans älskling!
Kommer jag ståut de tre åren som är kvar i skolan?
Knappast!


Kommentarer
Postat av: Elin

Måste först påpeka att det kanske inte var den finast bilden på mig och David..

V kommer klara av det! Kommer bli svårt, men vi ska fixa det! Tillsammans! :) <3456789

2010-06-16 @ 11:56:36
URL: http://powercat.blogg.se/
Postat av: ellen

Så otroligt fin bild på dig och elin den sista där! GAAAH. Ja så himla hemskt men ändå gött. Mina vader är helt döda, såsom min hals! Det är så det ska va. Puss älskling. Du är fan bäst<3

2010-06-16 @ 12:58:42
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Elin; Jo. Jag älskar den. :) . Vi klarar det meed mycket motvind. Fuck. jag som hatar motvind, sadface<3

2010-06-16 @ 15:38:21
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; tack söta du :) Kommer fan inte klarar mig utan dina mysiga kommentarer som piggar upp vardagen Ellen-bus! Du kan ocksså vara bäst om du vill :) Puss!<3

2010-06-16 @ 15:40:10
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: david

fy faaaan va snygg den sista bilden på elin och anna var, helt otroligt!!!

och vi kommer klara det elin vi ser fram emot ljusare tider :D

2010-06-16 @ 20:17:02
Postat av: Anna

Sv David; Tack David :) Ljusatider är alltid på sommaren!!!! :)

2010-06-17 @ 17:39:55
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0