Min mobil blinkar och det står "Ring hästen!"

Hejsan. Har precis ätit grillat med pappi. Mys. Kollar på bal bilder på facebook och skrattar i smyg. Tog moppen till Willys och köpte smör och cola och upptäckte att någon följde efter mig. Det var Alex från min gamla klass (Haha! Fan vad fult det låtere "från min gamla klass" när vi gick i samma klass igår) Den busen skrattade åt mig, sa hej och åkte. Typ. Nu ska jag ringa mina vänner som troligen är i stan. Kan inte ha skor på mig tack vara mosade tår. YEAH! Men ska nog offra mig. Imorgon är det torsdag. Då är det sommarlov. På fredag ska jag döda en häst på mitt sommarjobb och sen på kvällen far jag och familjen till piteå. Kommer bli så mys! Blir runt sextion pers, och jag som alltid trott att vi var en lite släkt...
Puss!

Igår på dagen!!!! Skutt och Hopp!!!!

Vunnit skoljoggen fyra år i rad, så jävla bra är vi haha. Linnea fick pokalen för att hon är bäst :)

Ellen - Pussa den, PUSSA DEN!!!!
Elin - (Pussar mig på kinden)
Jag brukar bli kallade Den i Elins närhet.
Flickan som kallades Den....

Kommentarer
Postat av: ellen

löfely, klassen, klasen, vindruvsklasen, 9:A2 klassen.ieieieieiieieie<3

2010-06-17 @ 22:53:58
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0