Lassie.

Hejsan. Idag gifte sig Victoria och Daniel. Då var jag hos mormor på sjukhuset. Min mormor säger så roliga saker ibland. Hon och jag tyckte det var väldigt fint bröllop. Mormor visste precis vad alla speciella människa hette. Vi andra som försökte gissa på alla möjliga namn till alla möjliga personer kännde oss rätt värdelösa. Efter bröllopet var slut åkte vi hem. Så nu är jag hemma och har precis packat klart resväskan. Skulle egentligen åka i fredags, och egentligen idag, men åker imorgonbitti....tror jag... Jaja! Packat och klart och Lassie ska med! Kan ju inte lämna han/hon ensam. Nu väntar jag bara på Linnea som ska äta klart och Elin som ska sluta äckla sig :) Haha. Nä. Nu ljög jag. När de är klara (med det de nu gör...) ska vi åka och köpa gottigott sa Linnea. Nu vad gottigott är vet nog bara Linnea. Sen blir det mys hos någons place :)
Puss!

Band1 på skolavslutningen. Älskar när man spelar för mycket folk och när det går super bra!
Tack och hejdå.


Kommentarer
Postat av: ellen

älskar att du är så hardcore och skriver band1. Band2. Band3. Band4. And so on. Kommer sakna dig enormt nu anna! ieee. Puss, vi hörs på allt (?) <3

2010-06-20 @ 12:44:46
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: alice

någons :S ?!?

2010-06-20 @ 13:12:49
URL: http://aaronsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0