Hest?

Hejsan. Idag känns det som att jag gjort massor med bra saker! Fast om jag tänker efter har jag inte det... Har bara skrivit på någon lapp på vingen. Eller Mari och strandis gjorde det. Jag kollade på. Efter det köpte vi glass och sen kollade på replokalen som vi inte varit på länge. De hade fixat mikrofon så Mari sjöng. Åkte till det stallet jag ska sommarjobba på imorgon. Blev rädd så fort jag bara såg en häst. Hur ska detta gå egentligen?! Asch! Man överlever nog. Hoppas mina mosade fötter funkar tills imorgon. Man vill ju inte gå barfota med hästar liksom... Höhö :)
Puss!

Detta var bara för några månader sen. Och nu är det sommar. Då trodde jag aldrig att det skulle bli det. Tur att man bara tror i kyrkan och vet i verkligenheten :)


Kommentarer
Postat av: ellen

det kommer gå braa med hestenenenenene! Bilden är mysmos, ohyeas, jag är trött:(<3

2010-06-17 @ 22:55:26
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Tack för att någon tror på det. Lillis (Lilltån) har bestämt sig för att strejka. Eller hur det stavas. Mysmos<3333 Trött får man vara :) Puss<3

2010-06-17 @ 23:18:03
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0