Liiite för långt inlägg, liiite mycket ointressant fakta.

Hejsan! Jag är så otroligt glad för att det är fredag, sommarlov och solen skiner! Kan ju inte bli bättre egentligen :) När man har sommarlov ska man inte bry sig vilken dag i veckan det är, men när man jobbar gör man faktiskt det. Ja usch, jag ska aldrig bli vuxen och börja jobba. Det är så extremt tråkigt och onödigt. Nä. Inte onödigt kanske men tråkigt :) Fast jag har ändå haft två lärorika veckor i mitt långa liv. Vet ju nu att hästar är rädda för motorcyklar och kvastar, vet hur man leker med en högtryckstvätt, målar tak och golv, vattnar badkar, klappar snälla och dumma hästar, går/springer 1,5 timmar och kastar bort hästbajs från en väg och massor med mer grejer. Har varit roligt men ändå jobbigt. Precis så sommarjobb ska vara...? Jag och Marika njöt verkligen av sista dagen så lyssnade på radio samtidigt vi jobbade. Lyx! Började nio och slutade halv tolv. Fröken tyckte vi hade jobbat sååå bra så vi gick. Skönt.
Idag vet jag inte vart kvällen börjar eller slutar. Spännande! Linnea brukar vara duktig på att veta så måste smsa henne! Do that now, please!
Puss!

Bilder från torsdags när vi myste i grytorna!

Busbarn :)

Ellensötungesomblivitnegersomärextermtsnygg - Ditt nya smeknamn Ellen :)

Berg, blommigtfint, rosa skor, mycket finfin filt som jag har haft hela livet.

Igår var jag med Elin. Vi hittade grejer i mitt föråd. Mihihi
Nej. Inte det mina vänner kan tro att vi hittade. Detta går inte att dricka eller äta. Vi provade faktiskt...



Sen spelade vi Kinge i regnet. Precis som man gjorde hela mellanstadiet på Lillebyn. Lika mycket vinnarskalle som då och samma regler som förr. Inget har förändrats. Bara att vi blivit äldre.


Kommentarer
Postat av: ellen

Haha, HÄRLIGT smeknamn snygging! Mys vid havet, ska snart tracka ner dig vid havet soooooooon! Wowowowowow. Kyss

2010-07-10 @ 13:08:16
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Jag älsar det smeknamet! Skutt och hopp bad och snopp....? jaja.. Puss<3

2010-07-11 @ 11:12:36
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0