Sverige.

Hejsan. Igår var det världens varmast dag i Sverige! Eller typ Sveriges varmaste dag detta år eller något! Jävligt coolt faktiskt. Igår var jag verkligen en riktig tonåring. Gnälde på allt och alla. Ja, förstår att föräldrar tycker vi barn i denna ålderna är jobbiga. Så ringde min barndoms kompis och undrade om jag ville åka ut till brännö. Så det gjorde jag. Mycket trevligt. Solade, badade nästan och skrattade som tusan. Mycket trevligt. Men tog tio-båten mot land igen och kom hem. Åkte sen mot typ "Gåsgrå-stället" och träffade Linnea, Elin, Isak, Alexander och någon random :) Minns dock ej namnet på den sista, men asch! Vissa barn var ju lite mer glada en andra, men det var bara kul. Och andra skröt om Sverige. Typ. Åkte sen sakta men säkert hem på moppen brevid Elin och Linnea. Jag skrattade hela kvällen åt dom två rumpenissar :)
Idag ska vi till stan. Kanske fika om mobilen ger svar på sms. Eller shoppa som galningar. Är mer taggad på att shoppa. Men det får man inte säga högt :)
Puss!

Båt.

Strand.

Snodde denna yppeligt fina bild från Elins blogg. Fattar inte vad det är som gör den så speciell, men jag gillar den :) Detta kort är från fredags, iphone musik och slangar. Grejer det! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0