Hockyfrilla som är så fint.

Hejsan. Just nu sitter jag nästan fast klistrad framför tv:n. Elin skrek på msn (eller skrev kanske) att En annan del av Köping är på tv nu, så jag sprang för att se. Dom är allt för härliga ibland.
Idag blev det allt en stund i stan. Jag var på riktigt shopping humör för en gångs skull. Köpte dock bara en sommar klänning, men det är ju inte helt fel. Elin och Linnea somnade nästan på cafét. Jag tog kaffe och skuttade runt i egna tankar medans dom barnen var helt borta :) Men jag förstår dom.
Imorgon är det jobb. Är absolut inte sugen på det. Även om man får pengar så orkar jag inte. Men positiva tankar nu! Är bara fem dagar kvar. Happyface!
Puss!

Sommar-klänningen jag köpte idag on Zara.

Kommentarer
Postat av: ellen

Amen snyyyyyyygging! <3

2010-07-06 @ 20:55:03
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Du är inte pjåkig du heller :)<3

2010-07-07 @ 00:03:57
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0