Hjuviks bad och sillvik.

Hejsan. Ibland undrar min hjärna varför jag sitter inne framför datan när solen skiner på himlen. Men min hjärna kan lugna sig! Vaknade halv nio att någon idiot ringde från Tjörn och väkte mig. Men nu i efterrhand tackar jag nog David i alla fall :) haha. Tvingade Ellen upp ur extra sängen, (efter bion åkte vi till mitt hus och åt grillat och kollade på animal planet tills vi somnade), åt frukost och tog moppen till stranden. Där somnade vi om tills någon elefant hoppade där vi sov. Då vaknade vi, sadface... Solade och badade. Kallt men värt! Hem och duscha och sen till stan med Linnea och köpte present. Och nu är jag hemma. Skönt. Ikväll, runt nio, blir det nog att Linnea eldar upp stranden :) Men nä. Vi ska bara göra en eld (inte stor enligt Linnea, men man vet ju hur det brukar sluta..) och grillar lite. Sånt där mysigt man gör på sommaren. Perfekt!
Puss!


Kommentarer
Postat av: ellen

Mycket bra dagar! Hur härligt var det inte att sova där i solen!? myckeeeeeet. hehehehehhh<3

2010-07-28 @ 18:25:31
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Extremt härligt!!!!!!!!!!! thihihih<3

2010-07-28 @ 20:06:49
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0