Brännö serenad.

Hejsan. Jag väntar på mitt hår som ska torka. Sen ska jag möta Linnea-bus. Hon väntar och jag har ångest. Asså ångest för att hon väntar på mig. Men jag ska allt skynda mig. Elin och Alice tror jag ska också med. Vi ska möta Alexander och Isak på typ ett berg. Eller jag har rättare sagt ingen aning vilka vi ska möta eller vara någonstans. Jag är extremt förvirrad :) Men det är skönt. Slutade kvart i tolv på stallet idag. Eller ah, vi gick då i alla fall. Mycket trevligt! Fröken var på tävling så vi fick nog göra vad vi ville ändå.
Jag borde skriva ner grejer jag ska göra innan sommaren är slut. Måste göra det Anna! För nu när jag är så gammal så börjar jag glömma viktiga saker. Men asch! Det är ju sommarlov :)
Puss!

Hittar bara gamla bilder på datan. Jag får ta lite kort idag :)
Linnea ska springa till mig. Hejsan hoppsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0