Arvikafestivalen, here we come!

Hejsan hopsan lillebror! Just nu regnar det för fulla gubbar utanför mitt fönster. Tror det regnar in lite men asch, det gör säkert huset bättre. Idag förutom just nu har vädret varit på tipp topp! Varit i stan för Elin skulle köpa lite skit hööö. Nä. Armband för båda och en snygg tyg väska som Elin köpte. Åt på parika och satt och tjötade där i nästan en hel timma. Folk kom och gick men vi satt bara kvar. Sen efter det gick jag Linnea och Elin till parken allé eller vad den heter och satte oss i skuggan. Skönt. Vilade huvudet och sen efter någon timme åkte vi hem. Missade bussen precis. Så fick vänta. Logiskt. Men ändå. Så jag har packat klart nästan precis, städat mitt rum och knaprar just nu popcorn. Underbart! För imorgon drar jag fan till VÄRMLAND! Skogen, naturen och raggare! Fantastiskt roligt! Jag och Elin ska leka stadsbor (okej, vi är det. Men verkligen överdriva som äckliga stadsbor, myyys) Då ska vi fan skapa fight! Är extremt taggad. Tagg tagg! Funderar på att sova så jag är go och glad tills imorgon. Bra val Anna!
Puss!

Fick lite ånges på vilken bild jag skulle ta när jag inte tagit kort på länge. Blev en lite Okaaaaaj-bild.
Tror det åskar ute. Cooolt. Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0