Tysk. Tyst. Svensk.

Hejsan. Här sitter jag, i mjukisdress och lyssnar på Kentis. Borde egentligen ta på mig riktiga kläder och brumma med moppen till Jyrkis. Där ska vi säga hejdå till Daniel. Han ska till Tyskland och bo där i typ tre år. Coolt! Ett annat land :) Dock är jag inte på humör att umgås med fint folk. Har sovit ungefär fyra timmar hos Alexander och känner mig extremt trött. Myyys! Kollade på tre skräckfilmer, hoppade till och skrek som tjejer får göra. Inget konstigt alls, men när killar börja gör sånt börjar man ändå undra... Kom hem för inte alls länge sen, därför är jag så seg! Men asch! Är man stark kvinna orkar man allt. Tur för mig dååå.
Nu ska jag skutta in i danskarnas husvagn, fan vad nice!
Puss!

Modenatur!!!

Kommentarer
Postat av: julia

Jag kommer till göteborg idag:D vi ska gå på liseberg ikväll, aja haha hälsa alla puss! <3

2010-07-31 @ 11:06:49
Postat av: Anna

Sv Julia; Fan vad roligt!! :D De hälsar tillbaka :) Puss<3

2010-07-31 @ 11:51:30
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0