Très bien, je ne comprends pas la langue...

Ja... Rubriken säger allt. Och nej, jag har inte översatt på google translate som man kan tro. Snel hest :)
Idag är det någon dag. Man behöver faktiskt inte veta vilken dag i veckan det är när de är sommarlov. SKÖNT!
Igår vaknade jag upp i Ellens trevliga rum tillsammans med henne och Linnea. Hm... Ja. Carl hade grillkalas och grillade i massor. Vi fick vara med men skippade grillningen. Trevligt. Mycket trevligt. Linnea gillade tydligen inte Martins tänder så hon slog ut dom. En rak höger va fäään!!! Av en tjej, thihii. Skuttade runt i huset och skrattade. Precis som man får göra. Kvällen slutade att jag, Ellen och Isak satte oss i badkaret och Isak råkade sätta igång vattnet, så vi passade på att bada. Liiite i alla fall. Mys. Somnade till Törnrosa och vaknade av barnskrik. Sen på morgonen drog jag och Linnea hem. Eller vid typ halv fyra. Nästan morgon, hööö. Senare på kvällen gick jag och Ellen till grytorna. Där var det hästar som hoppade på oss. Ellen filmade alltihop! Älskar att hon filmer allt viktigt man bör ha på film i livet. Sen dog vi framför Arn med kladdkaka och popcorn.
Nu ska jag sov lite. Det måste man faktiskt göra ibland.
Puss!

Frukos på Ellens ballkong!!!

Älskar bilden. Ellens snygga nya tröja med, hej håå

Hästarna som hoppade på oss när vi skulle vara snälla mot dom.... sadface.

Skutt skutt, hopp hopp!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ellen

HUR mysigt hade vi inte igår då!?!?! Hihi. För mysigt. Älskar att du har bilder på allt viktigt. Mehe. DU somnade till Arn. ARN ANNA!?! Hur kunde du!? Hästarna gick nog på ngt, jag som trodde kissiehästen (kiss i hästen, hahah) skulle vara snel hest. Duem hest var den. Men stor hade den. Mjaou. Puss<3

2010-07-22 @ 14:09:46
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Extremt mycket myyyys. Det bara blir att man somnar ibland... sorry man. Kissiehästen sa att han var snel, men icke! Jävla förädare!!! puss<3

2010-07-22 @ 23:36:11
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0