Trehundratrettiotre

Hejsan. Detta är mitt trehundratrettiotredje inlägg. Hejsan hoppsan liksom! Jag målar mina naglar i ingen färg alls. Ibland syns det ändå. Lite smått coolt. Längtar som tusan till torsdag. Trodde min familj skulle åka på onsdag, men det var visst torsdag morgon klockan fyra som vi ska åka. Skönt. I alla fall, jag längtar! Vill ha sol och varmt vatten. Om jag blir lite brun skadar ju inte det heller.
Nu ska jag knarka lite tabletter så jag blir frisk i halsen. Tur!
Puss!

Min bror åkte sån där grej när vi var i turkiet 2004, är fortfarande lika imponerad att han vågade.

ha en bäst lördag, :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Usch för att du sticker i väg hela tiden lilla du! men fy vad skönt du ska ha det, a v i s!<3

2010-08-01 @ 12:41:00
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0