Torsdags jubel och första juli.

Hejsan. Idag är det första juli. Och idag fyller min tremänning femton år. Alla blir så gamla nu för tiden och gaah vad tiden går! Snart börjar jag ettan. Eller sextonde augusti i alla fall. En vecka före alla normala barn. Fast tror faktiskt Linnea också började sextonde. Då kan vi åka bussen tillsammans :) Idag har jag också jobbat, fast det var inte alls liks jobbigt som de andra dagarna. Solade och hälsa på alla hästar mest plus att vi slutade en timme tidigare för fröken skulle på tävlig. SKÖNT! :) Snart ska jag möta Elin. Orkar inte lassie och smink. Blir skabb men har hört att det också är mysigt ibland :)
Men måste springa nu, Elin väntar!
Puss!



Detta var 6 april i år. Känns som det var för ungefär tre och ett halft år sedan. Usch vad små vi var då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0