Oh, vilken härlig da'

Hejsan. Igår var det verkligen en sån dag Oh, vilken härlig da' style. På dagen åkte jag och Linnea till lilleby badet och badade (mycket coolt att vi badade på en badplats) sen kom Elin och Ellen. Vi skrattade, åt bullar, solade och skuttade runt i vattnet. Skuttade runt i vattnet var nog lite överdriviet ändå, men doppade oss faktiskt. Sen var vi alla hungriga och åkte hem till var och en, åt och fixade oss. Lassie fick faktiskt följa med på äventyren igår. Mys! När alla var klara möttes vi hemma hos mig och där var det massa barn. Eller typ tre. Efter en lång lång tid med försök att slita bort barnen från oss åkte vi. Finally tänkte vi nog alla! Till willy's och köpte godis och träffade några som ville att vi skulle skjutsa dom till hästevik. Man ba Hallåå?! Ska ni leka med hästarna eller? Men det vågade jag inte säga, sadface... Jaja! Åkte vidare till björlanda kille och skuttade runt till Pankakor med sylt låten i hjärnan. När vi hade som roligast ringde Linneas mobil. Då hade Isak åkt ner i ett dike typ hundra meter från oss! Hanns wannabe motorcykel var helt paj. Stackarn. Han hade haft körkortet i fyra dagar och krockat två gånger. Lite humoristiskt är det faktiskt haha. Isak hade "bara" ett "litet" skrapsår på armen. Såg så otroligt ont ut! Tobbe hade skrapat upp benet och armen, men båda mådde bra så det var tur. Efter en stund drog vi upp Ellen, den lätta motorcykeln heter så sneelgubbe, och stälde henne någon stans. Tror Isak ska hämta henne idag. Skönt. Sen fortsatte vi vidare på vårat äventyr. Gick till något berg och såg solnedgången. Så himla fint. Skulle tagit kort men nä. Satt där och pratade, sjung, skrattade och drack saft. Det där är sommarlov för mig! Mitt vänster knä är helt trasigt. Men det ska fan kännas att livet är bäst.
Åkte försiktigt hem med moppen igår. Förlåt Linnea om du var arg på mig. David földe hela vägen hem för han är en snel hest :) Somnade direkt jag klev in i huset. Skönt!
Oh, vilken härlig da' kanske inte är idag, men fan vad kul det var igår haha.
Puss!

Nästan såhär fint var det igår. Fast finare till och med.

Kommentarer
Postat av: ellen

It was so nice! Haha, älskling<3

2010-07-11 @ 17:04:31
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; very nicccce haha (y) Skratta inte honey du vet inte vad du borde göra<3 hm...

2010-07-11 @ 18:31:06
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0