Ögonlocken håller inte med.

Hejsan. Usch vad trött jag blev helt plötsligt. Jag som hade tänkt att vara uppe hela natten och verkligen fira att jag börjar sent imorgon på jobbet. Men nä. Hur går det egentlien?! Hjärnan skriker att jag borde vara vaken hela natten men ögonlocken håller inte med. Fuck! Men asch, sova är ju också trevligt.
Har bara degat med Linnea hela dagen idag. Sett film, ullared och promenade till dagiset och pratade med Ellen som äntligen är hemma i kalla Sverige! Hon är säkert negerbrun, gud så skönt för dig Ellen!
Imorgon slutar jag typ klockan sex (hoppas tidigare om man ger fröken dom hundögonen som jag och mina arbetskamrater brukar göra) Får tagga tills torsdag, ska gå ungefär åtta kilometer med en häst från en hage till en annan. Marika får ta min häst med, hon kan ju sånt dära :)
Men nu ska jag sova så jag vaknar imorgon.
Puss!

Påskas med bränder, lax, fin glas, påsk & ägg.


Kommentarer
Postat av: ellen

Gud va skönt för mig! Åh, påsken var fin och alla var så fina, hej hopp gummiplopp (not snopp)<3

2010-07-07 @ 23:09:38
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0