Hänger i stallet tretioett!

Hejsan. Idag har jag jobbat som tusan! Känns så i armarna i alla fall. Kan bero på att gårdagen bestod av masa lek istället för arbete. Kul igår men inte lika roligt idag. Men men, jobbade på och fick sluta en halv timme tidigare än normal tid. Skönt. Och idag sa fröken att vi ska börja elva imorgon. Jag blev överlycklig, för trodde självklart att vi skulle gå till tre då med. Men icke! Slutar runt sex då. Man bah Okaaj...? Trevligt med sovmorgon, men absolut inte trevligt att jobba så länge! Men asch! Inte klaga när det är sista veckan. Vem vet, då kanske fröken säger att jag inte får några pengar. Och hur kul är det? Inge kul :)
Nu gör min bror mat till Emilia. Och jag skriker att jag också är hungrig. Han ska göra mat till mig med. Tur för han! :) Snel bror.
Puss!

Jag, Johanna och Marika hängde verkligen i stallet igår :)

Kommentarer
Postat av: ellen

HAHAHAHAHA. Häng iiiiiiiiiiiiiiiiiii<3

2010-07-06 @ 20:53:00
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Så jävla kul!! <3

2010-07-07 @ 00:05:18
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0