Gasen i botten, virvel i tanken.

Hejsan. Idag är det lördag. Det betyder att man får göra vad man vill. Nästan. Så idag ska jag till Kungälv. Kungälv av alla ställen tänker man då, men dit ska jag och några av mina vänner. Mys! Ellen ska bara hem från landet. Gasen i botten, virvel i tanken! Sen sticker vi nog.
Igår var det gryorna. Vissa väntade på andra i ungefär två timmar. Haha stackars barn. De frös för de hade ramlat i vattnet. Smart! Cyklade hem försiktigt med Mari och somna som en sten. Skönt.
Nu ska jag göra något viktigt! Hm...
Puss!

Så himla tråkigt att ta en bild på sig själv. Men vet inte vilken jag ska välja. Lite ångest faktiskt. Asch!

Kommentarer
Postat av: ellen

Jaa gud vad hyper jag var efter att ha stressat järnet hem från landet ingenstans! Pjhuu, trodde jag skulle däcka, härligt!<3

2010-07-25 @ 22:29:16
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Ja haha stackarn asså! Men du överlevde ju! Tuuuuuuuuuuur<3

2010-07-26 @ 17:23:24
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0