Dom dimmiga dagarna.

Hejsan världen. Om tio minuter ska jag möta Ellen-bus. Ska man skratta eller gråta? SKRATTA!! Är så sugen på att skratta. Du vet sådär jävla mycket skratt som man inte kan stå upp. Ja. Det ska jag göra sen.

Idag har jag klippt och slingat håret.
Frisören - Hur blont vill du slinga?
Jag - Öh... Typ som Lassie. Om det går. Ska bara hämta han och visa haha :)
Frisören - (Kollar lite nervöst när jag rotar i väskan)
Jag - (Visar Lassie med en glad min) Typ såhär blont i utväxten, eller går det bra? :D
Lassie är fan bäst!!!
Puss!

Kommentarer
Postat av: ellen

Haha, Lassie vår kära Lassie. Paranormal Activity på natten, ensamma i en stuga, VÄRT! Dock var Patrik 1,5 mer värt efteråt, hihi. Räddaren i nöden, alltid! Puss

2010-07-27 @ 13:07:21
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Lassie behövs ibland. Oftast.... Jaa! Jävligt värt, men patrik ett komma fem var bäst. Även fast du sov :) Ibland i alla fall :))) PUss

2010-07-28 @ 16:32:54
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0