Detta är sommar.

Godmorgon godmorgon. Jag vaknade faktiskt tio i nio så jag har varit vaken i några timmar nu :) Pigg och solen skiner för fullt! Har till och med hunnit rädda en humla idag. Dagens hjälte? Jaa tack :)
Igår blev det att jag inte tog några kort. Glömde det helt enkelt. Liiite sadface på det. Men jag och Linnea köpte lite karrameller och åkte mot ELin igår. Vi tre åkte sen vidare till någon busshållplats och mötte upp Alexander, Isak och Tobbe. Åkte vidare till någon hamn....Typ. Satt på en badstrand och pratade och skuttade runt. Mycket trevligt :) Sen åkte jag i hundratvå kilometer i timmen. Vågade inte riktigt erkänna att jag var rädd när det svängde, men det var jag. But don't tell them. Thats a secret :)
Men nu ska jag äta frukost ute med familjen. Mys.
Puss!

Detta var på Håkan på Liseberg -09. Vill gå på han på Way out West. Så om det går att köpa en dags biljett ska vi fan göra det mina vänner!!!! :) Eller dom som vill förstås :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

jaaaaaaag är pååå på att skaffa en dags biljett!! !:D<3

2010-07-04 @ 11:52:05
Postat av: Anna

Bra att någon är PÅ!!!!! Mihöhhö :)<3

2010-07-04 @ 13:11:59
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0