Augusti i helvetet.

Hejsan. (Natt inlägg va fään!) Just nu är det första augusti. Sexton dagar tills skolan börjar. Är inte alls sugen på att börja gymnasiet eller börja i någon mobbad klass och inte få några normala vänner. Men asch, inte ska man tänka på det nu! Nu ska man ju passa på att njuta av det sista liksom. Jippi! Om det är fint väder när jag vaknar åker nog jag och familjen till hunnebostrand och hälsar på. Har spenderat nästan alla mina somrar där med Davidberg, farmor och farfar, Fanny och Dennis familj. Fast nu var det ett tag sen sist, ungefär tre år sen. Så hade varit trevligt att fara dit ändå. Så om solen skiner sticker jag dit, annars blir det rep med bandet. Det behövs! Blev så fruktansvärt pepp på att repa när Jag, Ellen och Mari satt i mitt vardagsrum och pratade musik. Hoppas att pepp:et är kvar tills imorgon då, så vi kan komma på någon låt. Hade varit kul.
Men borde sova nu, vet ju aldrig om bandmedlemmarna ringer och väcker mig typ sju på morgonen!
Puss!

Daah gäng förra året vid gbgkalasets tid.
Dock tror jag att jag är i turkland när det är i år.
FUUUUCK!
Hoppas inte det i alla fall :)

Sov gott och dröm om fiskarna i vattnet.

Kommentarer
Postat av: ellen

Japp, Peppa nytt nu! Jadu, du stack allt till hunnebo du, du kan ju inte förvänta dig att du får vara kvar i bandet nu..



heheh.. I lied. Pusss

2010-08-01 @ 12:38:56
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Man vet ju aldrig med er. En dag kanske jag blir kickad... puss<3

2010-08-02 @ 19:21:17
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0