Tvåkvarterfråndig.

Hejsan. Här sitter jag och lyssnar på mys musik. Känner mig alldeles sliten i hela kroppen tack vara svimningen igår och bodypump med fotbollen idag. Trevligt, trevligt :) Har inte gjort ett piss sen jag kom hem förut. Har inte gjort ett piss denna helgen överhuvudtaget. Hm... Inte kul. Nej men det har varit som det har varit, just därför!
Imorgon blir det skridskor med A-lagarna. Haha :). Jag har en smart idé som jag måste prova på skridskor imorgon, hur kommer detta gå?! haHA (Jyrk skratt) Kulkul. Skönt att slippa skola. En måndag är ju så tråkig annars.
Jag diggar min rubrik, Två kvarter från dig. Det låter så fint. Tycker jag i alla fall. Två kvarter är inte så långt bort. Så om man saknar någon som bor långt borta, kan man tänka så - Två kvarter från dig. Att man bor när personen, fast det gör man ju inte ändå... Då kan man tänka att OM personen bodde nära skulle det ändå vara alldeles för sent att gå hem till nu...
Just nu fattar jag inte riktigt vad jag skrev. Jaja skit samma :)
Puss!
Finns det någon finare bild på oss?! :)

Kommentarer
Postat av: ellen

En låt namn kanske? Blink blink Ja, låter faktiskt finfint! Vill ha mer filmjölk nu. hade ingen smak så fick ta en äcklig och blanda i sylt, smart! (y) Jag fryser lite också. :( Gryyymma var vi idag!<3

2010-01-18 @ 15:20:15
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Haha ja. Vem vet liksom? :D mihih. Usch då det låter inte gott det. Tur att du blandar, blir ju mycket godare då :) Haha. Var bara tvungen :p Vi var fan typ bäst :D PUss<3

2010-01-19 @ 16:34:36
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0