Mys stämplad.

Hejsan. Igår spelade vi, Seaweed, på vingen. Mys stämplad blev den kvällen. Tre låtar blev det vi spelade. Kul som fan :) Sen så blev jag och Ellen intervjuade av torslandatidningen, så om vi är coola nog kommer vi med i den. Och kanske skrattbilden? Vem vet liksom... Hahah :)
Har inte gjort så mycket idag. Gick en promenad med Linnea förut bara, åt några köttbullar, skuttat runt i huset, sjungit falskt, druckit ungefär 43liter vatten och dött i mitt hus. Nu ska jag gå och göra kaffe så man piggnar till och orkar med livet. Haha. Kaffe-power!
Puss!
Hittade denna snygging bild på Maris blogg. Mys bok som heter "Kommer du ihåg när...?"
En fiffig bok som man ska klistra in minnen. Mihihhi.

Kommentarer
Postat av: ellen

Ohh, verkar som jag startat en kaffe trend? Haha. Jaa, vi är KÄÄÄNDISAR nu annapanna!1111 Hih. Mys. <3

2010-01-21 @ 20:07:38
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Haha ja det har du fan! :D As bra, pigg blir man (y) Kändislivet, here we comes! haha :D Puss<3

2010-01-22 @ 22:46:47
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0