Kallt och förjävligt.

Hejsan. Här sitter jag och är über sugen på kaffe. Kaffe på maten? Nej. Då blir det så äckligt om man ska hälla kaffe på den :) Kaffe efter maten? Ja. kaffe är nog dagens drog, även fast jag inte druckit något kaffe än. Men ändå va fan :) Idag har det varit en normal onsdag i skolan. Inte speciellt kul, sad face. När jag kom hem och kollade i Torslandatidningen såg jag bandet där. Thihi. Jag och Ellen blev intervjuande så står lite om musiknissar och bilder. Mys det.
Snart början träningen och hoppas på att det ska vara inomhus, happy face! Kallt och förjävligt väder ut. Nu skulle det inte sitta fel med sommar. Eller typ åka till Thailand. Det hade varit skönt. Nu ska jag nog mecka kaffe (y) Nice Majs.
Puss!
Min dator är pajad, sad face. Därför gillar vi denna vackra bild.

Kommentarer
Postat av: Mari

Haha kan man annat än älska oss? ;D

Åh det blir bäl bättre snart hoppas jag. Låt det regna bort och SEN SOL OCH VÅR!!!!! SOMMAR! :D<3

2010-01-27 @ 18:29:56
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Mari; Haha precis så :D

Jaa men vi skippar slasken för det är så tråkigt, saf face... Sommar nu!!!!11 :) ettettett<3

2010-01-27 @ 21:11:16
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: e l l e n

Diggar bilden!111 kaffe på kaffe på kaffe. magen med kaffe. kaffe är svart. ibland ljus brunt. gott. normalt. kaffe.



mvh//kaffelise

2010-01-28 @ 16:57:00
URL: http://n

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0