Idag är det torsdag.

Hejsan. Idag är torsdag. Imorgon fredag. Det betyder att jag slutar klockan tolv imorgon!!!111 ettettett<3 Fan vad skönt. Då tror jag det blir stan, för vissa barn behövde visst köpa något kul. Idag har jag inte gjort ett piss. Eller längtat efter sommaren och tränat. Just nu sitter jag och skäller ut Elin bara för hon stör folk som försöker vara duktiga och tränar. Usch Elin, usch! :) Jag tycker det var bra gjort ändå, high five på det. Lite high five....
Puss!
Har ingen dator så blir mobbade bilder :) Höhöh

Kommentarer
Postat av: Linnea

ohhh ja fredag! :D ohh 12! :D ohhh stan!:D niceig dag! :D

2010-01-28 @ 21:25:46
Postat av: Anna

Väldigt nice dag :)<3

2010-01-29 @ 23:13:55
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0