Luffa.

Hejsan. Idag bestämde Linnea att vi skulle buss&språrvagns luffa. Tog bara fyra timmar att komma fram till detta beslut men men. Alla barnen förstod inte riktigt vilken buss vi skulle ta så vi hoppade av vid en bondgård och väntade på näst buss. Kallt som fan. När vi äntligen kom till stan så var det fortfarande mörkt och kallt, så vi åkte till hagacafét i stället. Fikade länge och efter det gick vi till skansens krona och kollade ut över göteborg. Det var fint de :) Sen gled vi ner från alla trappor för dom var hala, tíhihi. Bussen till Sebastian och kollade på en skitsofren film och hade allmänt mysigt. Kom typ precis hem för Maris pappa skjutsa oss så vi inte skulle dö av kylan :) Snellt :) Nu smäller någon raketer utanför mitt hus. Kanske danskarna, jag vet inte... Funderar på att säga till dom, att dom är typ en vecka försenade med det. Eller också nästan ett år förtidiga. Hm..
Puss!

Linnea söt på café :)

Timmy & Elin :)

Säbbe :)

Mari med snygging mustasch halsband (y)

Göteborg !

Elin, Linnea, Mari, Timmy och Sebastian hihi :)

Hemma i Sebastians källare. Hm...

Fin fin kamera som vi nästan snodde :)

Anna&Mari

Suddig och glada :) haha

Anna - Titta! Mitt chips ser ut som ett hjärt! Måste ju betyda något?! :D
Linnea - Åh! Ät inte upp det.
Anna - Haha, varför inte?
Linnea - Men då blir det som du äter upp kärlek ju..
Anna - Nej. Det blir bara att jag har kärlek inom mig då. Inom mig i magen :D
(Jag öppnar munnen och äter upp chipset stolt framför Linnea.)
Linnea - Okej...
Haha fint samtal.
Trevlig kväll de, godnatt.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ohh mys dag! :) hahah skitsofren! :P skit-so-fren HAHA! :D Men dt var najs! :) puuussss<3

2010-01-09 @ 11:39:04
Postat av: ellen

nej men vad mysigt! :)<3

2010-01-09 @ 12:49:47
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Linnea; Haha. Jag fattar inte riktigt det roliga.. :D Men det var mys :) Puss<3

2010-01-09 @ 12:51:47
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Ja men mysigare om du var med flicka, Tihöhö :) Pusss<3

2010-01-09 @ 12:52:47
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0