Sommar med snö storm

Hejsan. Idag vaknade jag jätte sent, mohaha :) Skönt som fan. Jag och Mari åkte hem till Ellen för vi skulle göra en rolig film om en söt tönt. Det sket sig. Fuuck. Slutade med att jag skuttade runt i Ellens hus med hulken tröja och röda hängslen plus 3D glasögon utan glas i. Vackert? Ja mycket :) Senare kom Elin. Senare efter det kom Linnea och Alice med. Det blev film mys med morötter och chips. Här var vi tyttiga med grönsaker minsam :) Skulle gå hem från Ellen bara för det fanns inga bilar som var lediga :) Haha. Snö storm! Mammi var räddaren i nörden. Var nära på att dö där ett tag. Tur att man inte gjorde det. Skulle vara så tråkigt liv då. Nu ska jag nog sova.
Puss!









JAG LÄNGTAR SOM FAN TILL SOMMAREN!

Kommentarer
Postat av: ellen

Haha, mysdag tillslut! :D SUMMER. Långt kvar:( Men fan vilken känsla när det blir skolavslutning! :))<3

2010-01-06 @ 11:38:37
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ohh vill också ha sommar! bara ngr månader kvar av skolan nu :/ tråkig men samtidigt väldigt sköönt! :) <3

2010-01-06 @ 12:47:37
Postat av: Elin

Menar du verkligen nörden eller nöden? ;) <3

2010-01-07 @ 13:41:43
Postat av: Anna

Sv Elin; Jag menar nog nöden men nörden är fint :) haaha

2010-01-07 @ 13:59:44
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0