Solsken!

Hejsan. Just nu lyssnar jag på Gyllene Tider bara för att dom hamnade på min spel lista, thi. Kollar på bilder från nyår, ingen vacker syn :) haha. Nej med dom är fina.. Idag har jag bara haft en mysdag med Elin, väl behövligt :) Hyrde två filmer. Hipp hipp hora bara för den är bäst, och mammut tror jag den andra hette. Hahah. Mammut filmen var sämt :) Jag är rätt trött. Not good. Imorgon ska jag nog gå upp tidigt. Nej varför fan ska du det Anna? Det är lov, så njut av livet :) Okej då, hhihi. Imorgon ska jag sova ut. Skitsofren frågetecken. Hahha. Nej.
Puss!
↓ Två snygging bilder från Ellens blogg ↓

Jag verkligen älskar denna bild på Elin och David på nyår!
Tror Davids hjärna tänker att SNART ska hon sluta tjöta :) hahahaa

Hahah fiiint..
Från vänster:
Ett handikap(p)at mong :)
Linnea med knäckt nacke, söt :)
Jyrkis, förvirrad Jyrk asså :)
Ellen med oskyldig min, men egentligen skyldig till allt :)

Bästa nyårn i år asså! :)<3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Mys på er! :)

asså jag säger bara HAHAHA!! <33 men kul hade vi allt! :) Puusss<3

2010-01-03 @ 12:49:40
Postat av: Elin

Tack på dagen! Schizofren stavas det :) Jag hatar bilden. Kan bero på att det är en jävla tjötkärring på den :) Puss_majs. Pussipannan. PÅ riktigt :) <112

2010-01-03 @ 13:29:43
Postat av: Anna

Sv Elin; Mys dag :) Okej jag är efterbliven, sad face.. Men du är söt när du pratar roligt :) haha. Puss_majs + pussipannan. Absolut PÅ riktigt! <112

2010-01-03 @ 13:57:56
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Linnea; Hahah! Ja det var fan kul :) Pussen<3

2010-01-03 @ 14:00:52
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: ellen

Hahahah, mys. LÄGG ALLT PÅ MIG BARA!!111. Hihiih. PUSS, absolut bästa nyårn för i år, eller förra året? :D<3

2010-01-04 @ 23:17:49
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Jag lägger allt på dig. Till och med en död katt. :)!!!!111!! <-- med 1:or gillar vi :)

Ja för i år.. Eller förra året. Asch så mycket hemsk det hände förra året. Vi tar BÄATA NYÅRN FÖR IÅR ist :) Puss<3

2010-01-04 @ 23:59:24
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0