Confused

Hejsan. Idag gick jag och Mari upp 06.15 bara för att vi skulle var duktiga och simma på morgonen. Maris snälla mamma skjutsade oss valhalla, tack tack :) Vi tänkte att det skulle vara jag och Mari plus typ fem spinkiga pansionärer med hänghud. Men icke det! Det var jag och Mari plus typ tusen spinkiga pansionärer! Och några simskolebarn med. Hur orkar man gå upp så tidigt egentligen? Jaja, nu gjorde vi det... Men vi är bäst :) Thihi. Vi simmade 1600 meter. Lite duktiga var vi ju. Sen köpte vi glass klockan tio på morgonen och somnade nästan på bussen hem. Ha! Direkt när jag kom hem somnade jag. Skönt. Kroppen är helt slut. Otränad? Nä inte ett dugg. Haha. Nej men mysdag med Mari :) Puss!

Igår var livet sämst. Arg och ledsen på samma gång. Orkade inte med något. Åkte då med Ellen och Mari och repade i tre timmar. Få ut all ilska på trummorna, det är nog det bästa :) Trevlig kväll ändå.
Bilder från bandtid -

Ellen-söt :)

Mari, inte smsa på bandtider :) Happy hamster! thihi.

Tejpad hi-hat för den var trasig innan jag böjade spela... Markus lagade den tillsist iaf, tur det :) Spelade också med ko-klocka, bara för det är lite coolt :)

Här borde det vara en bild på Elin. Då hade vi varit alla på rad. Hela bandet you know! hahah :)

Just det, jag glömde nog att nämna att vi är det kriminella gänget!

Om man är kriminell ser man ut såhär...

.... Eller också såhär :)

Choklad var räddaern i nöden!
Blev också att vi spelade in en random låt som bara vi kom på. Fint :) Den var lite speciell men behövdes ändå sjungas :)

Funderar på att sminka mig, ta på mig något annat än mjukis kläder, bli glad, städa mitt rum och stänga av datan och sociala mig. Men jag orkar verkligen inget av alternativen. Ska till Dennis och äta middag, men skiter i att jag ser ut som jag gör. Jag orkar inte pry mig om det. Fuuuck...

Kommentarer
Postat av: Mari

ÅÅÅÅÅÅÅÅH bästa morgonen på länge. Du är allt bra du Anna-bus. Den låten vill min mor att vi ska spela nu haha. Spela den för henne hon totaly älska den.

Det kommer ordna sig.<3

2010-01-16 @ 16:05:55
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Mari

Föresten vi är super snygga gansters, happy gangsters!

2010-01-16 @ 16:33:46
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: ellen

Haha, CHOOOKLADHITLER ON THE TOP!



Behövde er räjelt igår, så bra är ni, PUUUUSSPUSS!<3

2010-01-16 @ 17:08:03
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Mari; Haha! Vi får väl börja spela den låten då (y) thihi :) Happy gansters på oss!

2010-01-17 @ 16:32:59
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Chokladhitler is sweet :) hahah mys var det allt :) Du är bäst Ellen, tack :) pussss<3

2010-01-17 @ 16:34:39
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0