Torsdagar'

Hejsan. Skola idag, slutade halv tre. Tidigaste dagen på veckan, high five vafan! Då åkte jag och Elin till torget och köpte Ben&Jerry bara för vi gillar det :) En Gubbe på affären som stod framför oss i kön vände sig om och försökte säga något. Men han kunde typ inte prata så blev bara mummel och spott som kom ur hans mun. Jag hörde inte vad han sa så kollade ner på golvet och iggade gubben  och tänkte vad äcklig han var som spottade och så, och hoppades på att Elin skulle göra lika dant. Men istället skrek hon - TACK! och kollade på mig med lite osäker blick som visade typ - vad sa jag tack för..? Men gubben log och flyttade på sig så då fattade vi att han nog bara ville att vi skulle gå före han. Ibland förstår man ändå ju :) 
Hem till mig och möla i oss glassen. Haha. Sen hade vi allmänt kul. När vi inte kom på något mer kul att göra blev det datorn. Mihih :). Sen kom Davidberg lite random från ingen stans och joina oss. Mysigt mysigt :) Pratade om gamla minnen sen -98 eller typ 2000. Vi var inte säkra på hur små vi var. Men små var vi. Haha.
Just nu lyssnar jag på hög musik bara för att göra folk i mitt hus irriterande på det. Jag är snäll jag vet :)
Lyckas jg med min smarta idé? - Nej, de höjer bara volymen på tv:n.... Fuuck!
Hahaha :)
Puss!

Vi skulle kolla om röken syntes på bilden också, men icke det.... haha :)

Här var de rök! Jaa! Vi lyckades :)

Kommentarer
Postat av: ellen

Mysigt!111ettaetta. Haha, mystisk rök bild med mig i bilden, high five på det annasöt!<3

2010-01-15 @ 15:41:17
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Ellen; Mysmys!1!1! thihi.Den bilden gillar vi stort, high five så klart på det Ellen sötast :)<3

2010-01-15 @ 16:58:50
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Mari

Haha mina rökbilder lyckades! Eller blev det bara den? :O haha fail i så fall. Hoppas det inte var för mycket bilder. Vi är bäst som sagt och söta för den delen med. Söt-arn<3

2010-01-16 @ 15:18:22
URL: http://cerise.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Mari; Nej det blev några stycken! :D hahaa. Vi alla är bäst, och söta :) Puss<3

2010-01-16 @ 15:20:17
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0