Tillbaka till skiten.

Hejsan. Nu var lovet slut. Fuuck! Fan vad hemskt. Skulle kunna tänka mig lov i ungefär tre månader till :) Men nej nej. Det klart skolan ska börja imorgon. Fan asså! Men har gjort massa roligt skit på lovet som åkt skidor, haft skit kul nyår, badkar, flummat med dampbarn som aldrig förr, shoppat, åkt skridskor, fikat på både äckliga och mysiga caféer, spelat in film, spelat pingis, varit på rätt ställe vid rätt tillfälle, haft mysdagar, spelat instrument, dansat, sjunget, pepparkaka? OCH mycket mycket mer :) Skit kul lov med andra ord. Jaja tillbaka till helveter på jorden imorgon då. Haha? Känns så nu i alla fall.
Lovet avslutas med att Elin skickar en skjukt rolig youtube film (som vi viljat se länge!) till mig. Haha det där gjorde verkligen min dag. Hahah!
Nu ska jag nog sova tror jag, sad face... Godnatt Puss!

Elin&Jag igår inne på Linneas toletten. Linnea tyvärr inte med på någon bild, hon drack väl cola under bordet.. Hahah nej jag skoja :) Fina suddiga bildet blev det, Elin alltid skikig i kroppen. Hm.. Kul kväll :) Mysigt.

Kommentarer
Postat av: Elin

skikig i kroppen? :D<3

2010-01-10 @ 22:44:51
URL: http://powercat.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv Elin; Jaa :) Eller händerna.. Samma sak :) puss<3

2010-01-10 @ 22:48:16
URL: http://annamedmera.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA!! :D Ja dt var faktiskt ett roligt och väldigt mysigt loov! :) Puuusss<3

2010-01-11 @ 20:06:08
Postat av: Anna

Sv "anonym"; Ja det var det verkligen :) Puss<3

2010-01-13 @ 17:02:52
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0