Du har gjort min dag.

Hejsan. Idag var det söndag. Fuuck. Träning inomhus på zenith förut. Blev lite allt möjligt, jag och Elin tyckte vi skulle dans som doglover97 gör på youtube. Men alla bara kollade på oss som idioter när vi tände och släkte ljuset :) Ingen förstod våran smarta idé så vi sket i den... Kom hem, duscha och sen dog jag framför datorn. Det har jag gjort hela dagen. Asså dött framför datorn :) Haha. Huvudverk och jobbigt. Det är nog bara för jag inte har ätit. Hoppas jag :) Haha
Puss!
Du har gjort min dag.
Elin&Anna<3
Hahah. Älskar bilden på dig, du ser så jävla söt ut :D<3
Okej... Vi är söta när Elin försöker tar ego kort med lite allt för skakig hand...

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi är dom små egna bara :) Kommer du ihåg den? Hoppas! Du är min dag! och vi är sexigast i världen också. ÄLSKAR DIG<3

2010-01-31 @ 20:29:59
URL: http://powercat.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaa! Jag kommer ihåg! Dom kan vi vara :) För i coola gänget får dom inte var med... Tack för du gjort mig på bättre tankar. Vi är sexigast på sista bilden för fan :) Älskar dig också!<3

2010-01-31 @ 21:29:21
URL: http://annamedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0