Dansbands-bög.

Hejsan. Jag är chockad. Här sitter jag och dricker te. Te som är så äckligt. Just det tvingar jag i mig. Sitter vid min brors dator, för den dampar inte och har nog inte så mycket virus som min dator har :) Haha. Lyssnar på en spellist på spotify som heter: Dansband!. Dansband är bara för coolt folk. För det är ju bara coolt folk som blir kallade för dansbands-bögar :) Hm...
Jag börja digga en låt som upptäcktes när vi repade i fredags. Den är nog en rätt najs låt ändå. Haha. Najs majs :)
I got busted to day. Så borde den heta. Cool katt! Nej. Cool låt säger man kanske :) Rolig text som man kanske inte får skämta om? Mohahah.
Puss!
Jag ser så otroligt rolig ut på denna bild, haha.
Linnea-söt och jag :)
Finns inga bilder på denna dator.
Men denna bild fanns! Ha!
Cooolt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0